Hetalia RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Karty Postaci

+3
Nathair
Ardwi
Jubiliana
7 posters

Go down

Karty Postaci Empty Karty Postaci

Pisanie by Jubiliana 31.08.12 21:30

Ten temat służy jako temat zarówno do kart postaci jak i zgłoszeń. Przed wrzuceniem karty postaci proponuję zapoznać się z tematem odnoszącym się do prostej mechaniki, która na próbę zostanie wprowadzona po to, by urozmaicić przygodę. Mechanika będzie odnosiła się głównie do walk ze Stevem. Pamiętajcie, to HetaOni, więc z założenia możecie zginąć. Dlatego rozsądnie rozdawajcie punkty i nie zawsze pchajcie się ku zagrożeniu. Wzory do HP i MP znajdują się w mechanice. Oczywiście proszę by punkty rozdawać w miarę wiarygodnie, zależnie od postaci jaką gracie. Takiego Alfreda jako mistrza magii niestety nie widzę.

WZÓR KARTY
Kraj:
Poziom: zaczynamy od pierwszego.
HP: punkty życia postaci.
MP: punkty magii postaci.
Statystyki: na start macie do rozdania 10 punktów.
Siła: wpływa na siłę ataków zwykłych i specjalnych ataków fizycznych.
Zwinność/Szybkość: wpływa na unik oraz kolejność w turach podczas walki.
Wytrzymałość: wpływa na ilość punktów życia.
Inteligencja: wpływa na siłę ataków magicznych oraz leczniczych.
Specjalne Ataki:
Ataki zadające więcej obrażeń niż zwykłe ciosy. Mogą być do również zaklęcia. Pobierają często punkty magii postaci (zależnie od swojej natury). Zdarzają się także zdolności lecznicze. Ich siła zostanie ustalona przez MG. Nazwy powinny wiązać się jakoś z danym krajem. Całościowy opis powinien się składać z nazwy, opisu, zaznaczenia co dana umiejętność robi i w przypadku dwóch zdolności ofensywnych - która jest silniejsza.
Na początku każda postać ma dwa ataki specjalne.


Ekwipunek: czysto ku oddaniu klimatu HetaOni, zabawne opisy mile widziane, ewentualna możliwość zdobycia czegoś silniejszego w późniejszej fazie rozgrywki.
Broń:
Głowa:
Ciało:
Akcesorium:

Przedmioty:
Przedmioty posiadane przez postać, w razie walk czy podróżowania grupowego naturalnie można korzystać z rzeczy, które mają przy sobie inne postacie. Przedmioty ważne w fabule oznaczone zostaną słowem ”kluczowe” w kwadratowym nawiasie. Przedmioty lecznicze i "wskrzeszające" w trakcie walki będą dostępne w toalecie. Wiem, że na to czekaliście. Na początku przygody to pole pozostaje puste.
Jubiliana
Jubiliana

Posts : 43
Join date : 03/06/2012
Age : 31

Powrót do góry Go down

Karty Postaci Empty Re: Karty Postaci

Pisanie by Ardwi 01.09.12 20:18

Kraj: Anglia
Poziom: Pierwszy
HP: 20
MP: 40

Statystyki:
Siła: 1
Zwinność/Szybkość: 3
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 4

Specjalne Ataki:
Avada Kedavra - Zaklęcie ofensywne, zadające przeciwnikowi jak najmocniejsze obrażenia. Podczas jego rzucania wyzwala się błysk zielonego światła.
White Line - Proste zaklęcie lecznicze, które najlepiej radzi sobie z ranami zewnętrznymi, trochę gorzej ze złamaniami i obrażeniami wewnętrznymi. Im dłużej trwa leczenie, tym bardziej męczące jest to dla rzucającego zaklęcie.

Ekwipunek:
Broń: Gruba, niepozornie wyglądająca czarna książeczka z mnóstwem zakładek. Nie wygląda groźnie, dopóki nie zobaczy się tych wszystkich podejrzanie okultystycznych rysunków.
Głowa: Brwi.
Ciało: Okultystyczna bransoletka chroniąca przed złymi duchami, którą Anglia dostał darmowo po seansie horroru w kinie. Zapomniał jej zdjąć.
Akcesorium: Scyzoryk, chustka, portfel, telefon komórkowy i dwie pary kluczy, jedna z doczepioną miniaturową latarką.

Przedmioty:
Aktualnie brak.
Ardwi
Ardwi

Posts : 156
Join date : 12/05/2012
Age : 29
Location : Matalascañas~!

Powrót do góry Go down

Karty Postaci Empty Re: Karty Postaci

Pisanie by Nathair 05.09.12 20:44

Kraj: Szwajcaria
Poziom: Pierwszy
HP: 30
MP: 20

Statystyki:
Siła: 2
Zwinność/Szybkość: 3
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 2

Specjalne Ataki:
Rage - atak typowy dla każdego choleryka, który w przypływie szału, gotów jest zaatakować wszystkim, co znajdzie pod ręką. Postać używająca tego ataku otrzymuje na krótki czas premię do siły i szybkości, jednak gdy adrenalina opadnie, postać jest słabsza niż zazwyczaj.


Ekwipunek:
Broń: Pistolet SIG-Sauer P226 (15 naboi) – broń palna niedużych rozmiarów (196mm), z braku naboi może posłużyć jako broń obuchowa, lub miotana.
Głowa: Biały beret
Ciało: Ubranie, zegarek (szwajcarski, a jak ;p )
Akcesoria:
-Podręczna Apteczka Pierwszej Pomocy – czyli kilka opatrunków i środek dezynfekujący – bez tego Vash nie rusza się z domu
-Szwajcarski Nóż Oficerski – czyli po naszemu szwajcarski scyzoryk, model z 1897r. wyposażony w dwa ostrza (długie i krótkie), otwieracz do puszek, korkociąg, szydło oraz śrubokręt – kolejna rzecz, którą, oprócz broni, Szwajcaria ma zawsze przy sobie
-rzeczy, które raczej nie potrzebują opisu: teczka na dokumenty (format A4), długopis, portfel, telefon komórkowy, tabliczka czekolady

Przedmioty:
Aktualnie brak



Naprawdę nie mam pomysłu na ten drugi atak, jak uda mi się coś wymyślić, to najwyżej zedytuję.
Nathair
Nathair

Posts : 13
Join date : 05/07/2012

Powrót do góry Go down

Karty Postaci Empty Re: Karty Postaci

Pisanie by Fillu. 06.09.12 11:30

Kraj: Finlandia.
Poziom: 1
HP: 10
MP: 20
Statystyki:
Siła: 4 (sprawa siły wątłego jak szczypiorek Fina jest owiana tajemnicą, próbowanie jej rozgryzienia może spowodować załamanie uniwersum wszechświata)
Zwinność/Szybkość: 3 (nikt nie ucieka lepiej od niego. Pomijając Włochów. I Francję. I resztę bojaźliwych krówsk)
Wytrzymałość: 1 (już było. wątły jak szczypiorek!)
Inteligencja: 2 (mimo wszystko strasznie naiwna z niego dupa)

Specjalne Ataki:

Sahko* - takie zwykłe spięcie, zdarza się, gdy komórka vel. śmiercionośna broń odmówi współpracy. Ciało Timo przyzwyczajone jest do smażenia sobie wnętrzności (jednak fala elektryczna sprawia ból), gorzej z przeciwnikiem. Fin nie lubi tego ataku, bo kto chciałby sobie dobrowolnie przypalać żołądek?

/poza tym wszystkim jest jeszcze wrodzona umiejętność pokonywania przeciwnika swoją pierdołowatością. Robienie trzody ma we krwi, a spowodowane przez przypadek akcje kończą się negatywnie dla wroga. Coś w rodzaju pechu! Atak nie ma nazwy, bowiem Timo uparcie nie może przyjąć do wiadomości, że przez kontakt z plebsem (ci tam za granicą) stał się ciotą/

*tak się nazywał mój elektryczny Shinx~

Ekwipunek:
Broń: Nokia 3310 (jako broń biała, cięciowowa, pancerna, myśliwska, paralizator i zapasowy młotek)
Głowa: Dwoje oczu, nos, uszy i co ciekawe, włosy.
Ciało: ubrania, buty. E, skóra. Mięśnie. Kości. Zegarek. Wygląd zewnętrzny Timo sprowadza się do spodni z papieru i T-shirtu z starym logiem Finlandii (tej do picia).
Akcesorium: mini stacja kosmiczna w postaci nokiowego smartfona, dokumenty, portfel, klucze donikąd (breloczek koniecznie z nową, różową Angry Bird! Swoją drogą, jest prześliczna), setka schowana gdzieś w gaciach, paczka papierosów i zapalniczka z mini-latarką (a jak się świeci, to jest serduszko!), ładowarka!, drobniaki na waciki, jakieś randomowe śmieci pochowane po kieszeniach, pełno ulotek, które same go atakują na ulicy i wciskają się do kieszeni garściami... psp, Pan Tadeusz w pigułce, pies w wersji kieszonkowej, DS, ulubiona paprotka, kaczuszka do kąpieli, ołówki, gazetka promocyjna z marketu, mapa Zasiedmiogórogrodu, plastry, obrazek Jezusa, kubek z Spider-Manem, słownik poprawnej fińszczyzny, pluszowy misiek, olejek do opalania, płyn do mycia szyb, rower, czekoladki, lek na raka, lampa.

Przedmioty:
Chcę Pokemona.

Nie przyjmuję skarg na cokolwiek : | xd
Fillu.
Fillu.

Posts : 79
Join date : 13/05/2012

Powrót do góry Go down

Karty Postaci Empty Re: Karty Postaci

Pisanie by muszka-owocowa 09.09.12 11:35

Zabijcie mnie ale nigdy w życiu nie grałam w RPG, to jest... dziwne.

Kraj: Szwecja
Poziom: raz
HP: 45
MP: 55

Statystyki:
Siła: 4
Zwinność/Szybkość: 1
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 3

Specjalne Ataki:
Pieśń uzdrawiająca – jako, że Szwecja żyje za pan brat z naturą, ona oddała mu przez magiczne istoty swoje tajemnice. Berwald do leczenia używa przede wszystkim ziół wzmacniając je pieśnią. Powoduje ona szybsze gojenie się ran, wspomaga również leczenie obrażeń wewnętrznych, sprowadza na poszkodowanego ożywczy sen (od godziny do nawet dziesięciu czy dwunastu w zależności od obrażeń i kondycji samego Szwecji). W pierwszej kolejności zabiera punkty magii.

Święte oszołomienie – szał bojowy w który wpadali wikingowie. Berwald nie czuje wtedy zmęczenia ani bólu, nie myśli racjonalnie, staje się maszyną do zabijania, coś na wzór wściekłego zwierzęcia. Jeśli straci broń, atakuje wręcz, potrafi używać zębów i paznokci jeśli nie ma nic innego pod ręką. Taki Szwed sieje wokół zniszczenie i lepiej zejść mu z drogi bo nie jest powiedziane, że rozpozna wroga od przyjaciela. Atak ten zabiera punkty życia, jeśli nie ustanie w odpowiednim czasie (czytać Szwed nie straci przytomności pod wpływem ciosu albo w zasięgu jego wzroku nie pozostaje nikt żywy) może prowadzić nawet do śmierci. Atak ten zwiększa jego siłę i wytrzymałość.

Ekwipunek:
Broń – miecz, gdzieś o ścianę oparty kijaszek (który nie wiem kto mu wsadził w łapki – przecież to w Finlandii była wojna drągów), nóż podręczny do strugania w drewnie, słownik szwedzko – fiński wielkości cegły akademickiej (bo wypadałoby zrozumieć Fina choćby po to, żeby wiedzieć czy na niego wyklina czy też prawi słodkie słowa) plus całe wyposażenie pomieszczenia w którym aktualnie przebywa.
Głowa – patrzajki w liczbie dwóch par (te wrośnięte i te ściągane) mrożące krew w żyłach, nos, uszy, usta... No, można jeszcze dodać to wiaderko na łepetynce o ile Sve jest w mundurze.
Ciało – w jak najlepszym stanie, marzenie wielu oczu! Ale nie ma tak dobrze, popatrzeć nie daje. No ubranie, jakiś sweterek w serek i spodnie (niekoniecznie wpuszczone w skarpetki) z H&M kiedy jest po cywilu. Jak urzędowo to albo garniak albo mundur. Na szyi runy na rzemykach.
Akcesorium - sakiewka z ziołami, sakiewka z runami, książka do ziołolecznictwa, portfel, zgrabny Samsung (stary ale jary, z normalnymi klawiszami), aparat fotograficzny i netbook z przenośnym internetem – tych dwóch ostatnich nawet w świętej furii nie zniszczy x)

Przedmioty: co mi dacie

muszka-owocowa

Posts : 11
Join date : 22/08/2012

Powrót do góry Go down

Karty Postaci Empty Re: Karty Postaci

Pisanie by Moranit 16.09.12 14:22

Kraj: Serbia
Poziom: jedyneczka~
HP: 30
MP: 20

Statystyki:

Siła: 3
Zwinność/Szybkość: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 2

Specjalne Ataki:

Serbska furia - jak na serbskie dziecię przystało Dus charakteryzuje iście ognisty temperament. Na skutek silnego wzburzenia, usunięcia się mentalnego gruntu pod nogami czy przyuważenia Kosowa Serbka dostaje kopa od adrenaliny i przez krótki czas jest w stanie góry przenosić i zmieść z powierzchni ziemi wszystko i wszystkich, którzy staną jej na drodze za pomocą wiernego serbskiego pistoletu Zastava i wiązanki przekleństw bez literki "r". Atak ten dodaje pannie Boskovič premię do siły jednocześnie na pewien czas odejmując jej zdolność logicznego myślenia i konsultowania swoich decyzji z panem rozumem, jednym słowem odcina jej część punktów "inteligencji".

Winogradne wsparcie - niewielki kieliszek rakiji jeszcze nikomu nie zaszkodził, prawda? Właśnie z takiego założenia wychodzi Dušana, odnawiająca swe siły poprzez spożycie tradycyjnego trunku Bałkanów. Zdolność ta pozwala na odzyskanie części punktów życia (oraz szybką poprawę humoru).

Ekwipunek:

Broń: pistolet Zastava M88 z cyklu "Dobre, bo serbskie". Skromny i niewielki pistolet półautomatyczny na 8 naboi kalibru 9mm.
Głowa: czerwona czapeczka wyjęta wprost z ludowego stroju. Tradycyjnie noszona przez mężczyzn, ale cii. Włosy ułożone w luźny warkocz przewiązane wstążeczką.
Ciało: zielone bojówki, kawał glana na nogach, czarny tank top częściowo zakryty przez bluzę z wyszytym na plecach napisem "Srbija", na prawej łapie bransoletka z przywieszką flagi Serbii, na szyi rzemyk z serbskim krzyżem. Patriotycznie i z przytupem.
Akcesorium: 2 paczki naboi, drobniaki, winogronowa guma do żucia w postaci trzech paczek, flaszka rakiji, sztylet serbskiej armii, zdjęcie rodziny (odpowiednio schowane, coby nikt nie zauważył jaka to ona sentymentalna).

Przedmioty:
ni ma o:
Moranit
Moranit

Posts : 46
Join date : 18/05/2012
Location : Szuflada >.<

Powrót do góry Go down

Karty Postaci Empty Re: Karty Postaci

Pisanie by Xenya 24.09.12 20:56

Kraj: Białoruś
Poziom: 1
HP: 35
MP: 10

Statystyki:
Siła: 3
Zwinność/Szybkość: 2
Wytrzymałość: 3
Inteligencja: 2

Specjalne Ataki:
- Deszcz noży - nic specjalnego, zdawałoby się. Białoruś wyciąga cały zapas tego, co chowa w fartuchu i rzuca z dużą siłą w przeciwnika. Noże dodatkowo są bardzo zimne przez co paraliżują wroga na trzy sekundy.

- Kekkon, kekkon - Białoruś wpada w trans pragnienia przetrwania, aby dołączyć do Rosji i szczęśliwe za niego wyjść. Momentalnie otrzymuje większą obojętność na ataki przeciwnika, którego traktuje jako wroga swojej miłości. Wówczas ma też większą szansę na ucieczkę.

Ekwipunek:

Broń: Sztylety, noże, jak zwał tak zwał. Ma ich w sumie cztery. Chowa je w fałdach swojej sukienki.
Głowa: Wstążka, z którą się nie rozstaje. Według niej symbolizuje łączność duchową z Rosją.
Ciało: Niebieska sukienka z białym fartuszkiem oraz poukrywanymi kieszonkami na noże.
Akcesorium: Biała chustka, zdjęcie Rosji i Ukrainy, portfel, klucze, długopis, dokumenty, trzy kartki wyrwane z zeszytu.

Przedmioty:
Aktualnie brak
Xenya
Xenya

Posts : 29
Join date : 29/05/2012

Powrót do góry Go down

Karty Postaci Empty Re: Karty Postaci

Pisanie by Sponsored content


Sponsored content


Powrót do góry Go down

Powrót do góry

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach